1. Македонски јазик:
-Погледни го видео часот Зборови со исто или слично значење, а активностите во него одговарај ги усно.
-Прочитај во учебникот на стр. 161 и во училишната тетратка препиши ја табелата и дополни ја, а во домашната одговори на барањата во дадената задача. Доколку сакаш во училишната тетратка напиши што се синоними и зошто ги користиме, а тоа ќе го најдеш во видео часот (10:00).
2. Математика:
-Погледни ја презентацијата Мерки за маса
-Во училишната тетратка препиши го следново
-Во учебникот на стр. 114 прочитај го објаснувањето во жолтиот дел и разгледај ги и усно одговори ги задачите.
Незадолжително: Погледни го видеото Мерни единици за маса на Jetminds (библиотека, прво полугодие, мерење I)
3. Техничко образование:
-Прочитај за Правилата и прописите за движење на пешаците во сообраќајот, во учебникот на стр. 48 и научи ги!
4. Работа со компјутери:
-Истражувај во Scratch https://scratch.mit.edu/
-Погледни го видео часот Зборови со исто или слично значење, а активностите во него одговарај ги усно.
-Прочитај во учебникот на стр. 161 и во училишната тетратка препиши ја табелата и дополни ја, а во домашната одговори на барањата во дадената задача. Доколку сакаш во училишната тетратка напиши што се синоними и зошто ги користиме, а тоа ќе го најдеш во видео часот (10:00).
2. Математика:
-Погледни ја презентацијата Мерки за маса
-Во училишната тетратка препиши го следново
-Во учебникот на стр. 114 прочитај го објаснувањето во жолтиот дел и разгледај ги и усно одговори ги задачите.
Незадолжително: Погледни го видеото Мерни единици за маса на Jetminds (библиотека, прво полугодие, мерење I)
3. Техничко образование:
-Прочитај за Правилата и прописите за движење на пешаците во сообраќајот, во учебникот на стр. 48 и научи ги!
4. Работа со компјутери:
-Истражувај во Scratch https://scratch.mit.edu/
No comments:
Post a Comment