Monday, April 6, 2020

6.4.2020

1. Македонски јазик:
*Обработка на песната „Два облака„ стр. 118
-Читајте ја песната изразно. Во училишните тетратки напишете план (вид литературна творба, автор, мотив - за што се пее во песната, поетски слики - за секоја поетска слика по една реченица или наслов (секоја строфа не значи една поетска слика, може и неколку строфи да претставуваат една поетска слика), строфи (број), стихови (број), рима.
-Домашна работа: Изберете една поетска слика и претставете ја преку техниката прозорец (од едната страна стиховите од поетската слика, а од другата страна цртеж со кој ја претставувате поетската слика), потоа одговорете на прашањата на стр. 118 во делот „Размисли и одговори“.

ВАЖНО: Испратете фотографија и од училишната и од домашната работа.
ПРЕДИЗВИК: (незадолжително) Научете ја песната напамет, рецитирајте ја изразно и испратете аудио или видео од вашето рецитирање.

2. Математика:
*Повторување за 2Д форми
-Настеван лист 2Д форми (можете и усно да го одговорите)
-Погледнете го видеото на Јetminds за четириаголник (во библиотека, прво полугодие)
-Истражувајте ги четириаголниците на следниов линк Четириаголник (со поместување на темињата добивате различни четириаголници)
-Искористете некој од дадените листови со квадратчиња или точки за да нацртате различни видови четириаголници, на следниов линк Листови за четириаголници (незадолжително)

3. Општество:
*Локална самоуправа, општина, граѓанин
-Погледни ја презентацијата и препиши го планот на крајот од презентацијата во училишната тетратка
Општина 1 - презентација
Општина 1 (истата презентација но во друг формат - за оние кои не можат да ја отворат презентацијата)
-Истражувај за општината во која живееш на следниов линк Општина Кисела Вода

4. Музичко образование
*Народни обичаи
-Во учебникот по музичко на стр. 63 прочитај за обичаите од различните краишта и различните етнички заедници. Во училишната тетратка нацртај шема за обичаите. Истражувај на интернет за други обичаи! (незадолжително)
ВАЖНО: Испрати фотографија од шемата.

No comments:

Post a Comment