Wednesday, April 8, 2020

9.4.2020

1. Македонски:
-Прочитај ја народната приказна „Глушецот и жабата“ на стр. 106, еднаш со народни зборови, а вториот пат народните зборови замени ги со посочените зборови од стандардниот јазик.
-Во училишната тетратка препиши го делот „Толкување на народните зборови„ и одговори на првите две барања од делот „Ја доживувам содржината“.
-Во тетратката по домашна работа, одговори го второто барање од делот „Научи повеќе“. Пишувај со пенкало.

2. Математика:
-Погледнет ги двете презентации: 2Д и 3Д форми и Идентификување мрежи на 3Д форми,
-Погледнете го видеото на следниов линк 2Д и 3Д форми,
-Погледнете ги видеата на Jetminds: Геометриски тела и нивни мрежи и Претставување на 3Д форми (библиотека, прво полугодие, геометрија II
-Реши ги наставните листови 2Д_3Д_агли и наставен лист 2Д и 3Д форми
ВАЖНО: Испратете ми фотографија од наставните листови.

3. Природни науки:
-Погледни ги четирите презентации:
Улога на лековите - повторување
Вакцинација
Вакцинација - повеќе
Заразни болети и паразити
-Погледни го видео чаот Употреба на лекарства и одговори на барањата од вежба 1 и 2 (запри го видеото, одговори, а потоа пушти го видеото и провери дали точно си одговорил).
ВАЖНО: Испрати ми фотографија од сработените вежби.

4. Музичко образование:
-Јозеф Хајдн - Детска симфонија, слушај  ја композицијата неколку пати.
-Прочитај во учебникот на 65 стр. и препиши ги во тетратката дефинициите за инструментален состав и за оркестар.

5. Техничко образование:
-Прочитај во учебникот за Сообраќај на 46 и 47 стр.

6. Физичко: Кошарка

No comments:

Post a Comment